کشف ۸۱۵ گرم مواد مخدر شیشه و هروئین در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۸۱۵ گرم مواد مخدر شیشه و هروئین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک عامل افیونی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این متهم ۸۱۵ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه، وابستگی به مواد مخدر یکی از مسائل اجتماعی مهم امروز در جهان است افزود: اعتیاد به مواد مخدر موجب برهم خوردن آرامش روانی، عدم پای بندی به اصول خانوادگی و ارزش‌های آن، بی توجهی به مسائل و رویداد‌های جاری زندگی، ایجاد روابط بیمارگونه و عدم سازگاری توام با اختلافات مکرر و آشکار می‌شود که نتیجه آن ضعیف شدن اصول اخلاقی حاکم بر خانواده است.

وی از شهروندان خواست برای مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ

دستگیری عامل افیونی در شهرستان بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار