اجرای طرح " همای رحمت" ماه رمضان در لرستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: طرح " همای رحمت" امسال در ماه رمضان در لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛صارم رضایی، به اجرای طرح " همای رحمت" در استان به مناسب فرا رسیده ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: طرح همای رحمت از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه در سطح استان اجرا و در این طرح سبد‌های غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی به شناسایی افراد نیازمند جهت دریافت این اقلام اشاره کرد و افزود: سبد‌های غذایی با اولویت مناطق محروم در مناطق روستایی و حاشیه نشین شهری توزیع می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه سال گذشته در این طرح فعالیت‌های خوبی در استان انجام شد عنوان کرد: سبد غذایی سال قبل شامل برنج، روغن، حبوبات، قند و چای بود.

وی به مشارکت ۹ شعبه هلال احمر استان برای اجرای طرح همای رحمت اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۲۲ داوطلب در پخش این سبد‌های غذایی مشارکت داشتند.

رضایی مجموع کل داوطلبان را در اجرای این طرح ۸۷ نفر برشمرد و بیان کرد: سال گذشته ۵۵ خیر و ۱۵ نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان لرستان مشارکت داشتند.

وی تعداد سبد‌های غذایی توزیع شده سال قبل را ۶۵۳ مورد برشمرد و بیان کرد: سال ۹۶، ۳۹ سفره افطار شهری و ۲۴ سفره افطار برپا شد و دو هزار و ۶۹۰ نفر مهمان این سفره‌ها بودند.

انتهای پیام/د

طرح " همای رحمت" ماه رمضان در لرستان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.