نماینده ولی فقیه در هرمزگان ؛

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تقرب به درگاه الهی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تقرب به درگاه الهی است.

امام جمعه بندرعباس در خطبه های امروز نماز جمعه افزود: ماه مبارک رمضان از جنبه های اجتماعی و فرهنگی بسیار بالایی برخوردار است و باید از این فرصت بیشترین بهره را برای خودسازی ببریم.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی با اشاره به روز ملی جمعیت گفت: افزایش جمعیت کشور سبب پویایی و بالندگی می شود و جمعیت هر کشور جزیی از سرمایه آن است.
خطیب جمعه بندرعباس با تاکید بر برنامه ریزی های جامع برای رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور متناسب با سیاست های جمعیتی بر لزوم فرهنگ سازی برای افزایش جمعیت تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به روز ملی اهدای عضو اشاره کرد و گفت: دین مبین اسلام، اهمیت فوق العاده ای برای نجات جان انسان ها قائل است و ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه ضروری است.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی همچنین بااشاره به روز مقاومت و پایداری گفت: آمریکا و اسراییل بر هیچ یک از تعهدات خود پایند نیستند و باید در برابر آنها محکم ایستاد.
امام جمعه بندرعباس مقاومت و استقامت در برابر رژیم صهیونیستی را تنها راه آزادی فلسطین دانست و افزود: مردم ایران تا آزادی فلسطین از مردم مظلوم آن حمایت می کنند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان بااشاره به اهمیت گسترش حوزه های علمیه و ضرورت افزایش روحانیون در کشور گفت: حوزه‌های علمیه در طول تاریخ یکی از قطب‌های مهم تولید فکر اسلامی و الهی بودند و عامل توسعه علوم اسلامی هستند.
انتهای پیام/ر

اعتلای جامعه نیازمند حضور روحانیون است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.