دیدار دوستانه ایران - ازبکستان از نگاه ای اف سی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در آستانه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ازبکستان، با انتشار گزارشی به استقبال این بازی رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال کشورمان فردا در دیداری دوستانه برابر ازبکستان به به میدان خواهد رفت. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به این بازی پرداخته است.

سایت ای اف سی می نویسد: جمهوری اسلامی ایران مرحله نهایی آماده سازی خود برای جام جهانی 2018 روسیه را روز شنبه با دیداری دوستانه برابر حریف آسیایی اش، ازبکستان آغاز خواهد کرد.

این مسابقه به کارلوس کی روش این فرصت را می دهد که بازیکنانش را ارزیابی کند، چرا که مربی تیم ملی ایران سرگرم کار با تیم ملی 35 نفره خود پیش از جام جهانی روسیه است. این مسابقات روز 14 ژوئن آغاز می شود.

کی روش مجبور است فهرست نهایی خود را به 23 بازیکن برساند و بازی روز شنبه برابر ازبکستان و دیدار 29 می برابر ترکیه، فرصت نهایی برای بازیکنان است تا ارزش های خود را اثبات کنند. تیم ملی باید 3 ژوئن معرفی شود.

کی روش اوایل هفته جاری اسامی تیم 35 نفره خود را اعلام کرد که در راس این فهرست ، علیرضا جهانبخش، برترین گلزن لیگ هلند قرار دارد. تیم ملی، برترین تیم آسیا، برای اولین بار در تاریخ خود برای دومین بار پیاپی در جام جهانی حضور خواهد داشت.

استیون بیت آشور هم ، که پس از جام جهانی 2014 برزیل در تیم ملی ایران نبوده است، فرصت خوبی دارد تا به فهرست نهایی راه پیدا کند، در حالی که امید نورافکن، کاپیتان تیم ملی زیر 20 ایران، به همراه مجید حسینی، هم تیمی اش در استقلال ،برای اثبات توانایی های خود شانس خوبی دارد.

حضور سردار آزمون در ترکیب تیم ملی نیز به این معنی است که این مهاجم قرار است در کازان، جایی که به همراه روبین کازان آنجا بازی می کند، با اسپانیا رو در رو شود. ایران همچنین در گروه B با  پرتغال قهرمان اروپا و مراکش مواجه خواهد شد.
انتهای پیام/


فرصتی دوباره برای بیت آشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار