گل‌ نوراللهی‌ به الجزیره، بهترین گل هفته لیگ قهرمانان شد

گل‌ زیبای هافبک تیم پرسپولیس مقابل الجزیره در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان «بهترین گل هفته » این رقابت ها انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، گل احمد نوراللهی به الجزیره امارات را به عنوان بهترین گل بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کردند.

با پایان بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که صعود تیم های پرسپولیس و استقلال تهران را به دنبال داشت، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا ،4 گل را به عنوان نامزد کسب عنوان بهترین گل هفته معرفی کرد که در میان آنها گل‌های احمدنوراللهی از پرسپولیس مقابل الجزیره امارات و مامه تیام از استقلال مقابل ذوب‌آهن به چشم می خورد.

در این نظرسنجی که بیش از 650 هزار نفر در آن شرکت داشتند، نوراللهی 52 درصد آرا را به خود اختصاص داد و تیام هم 48 درصد آرا را کسب کرد.

نوراللهی در پیروزی 2- 1 پرسپولیس برابر الجزیره گل اول تیمش را از فاصله ای دور زد و تیام هم که در برد 3 بر یک استقلال برابر ذوب‌آهن اصفهان سه گل به ثمر رساند، گل دوم خود را با شوتی از پشت محوطه جریمه وارد دروازه مظاهری کرد.

علاوه بر این دو گل ، گل‌های ریکاردو لوپز و لی جائه سونگ از تیم جئونبوک موتورز کره‌جنوبی برابر بوریرام تایلند هم دو نامزد دیگر بهترین گل هفته بودند.
انتهای پیام/

نوراللهی زننده بهترین گل مرحله یک هشتم نهایی شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.