با مخترعین ایرانی؛

سبزیجات خود را با کمترین هزینه و بدون واسطه خریداری کنید

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به طراحی سایتی شده است که می‌توان در آن محصولات کشاورزی را بدون واسطه خریداری کرد.

ایجاد بزرگترین بازار کشاورزی بوسیله شرکت‌های دانش‌بنیانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش‌بنیانی که این شرکت‌ها تولید می‌کنند؛ معرفی کند.

محصولات کشاورزی از جمله مهمترین محصولاتی هستند که در زندگی روزمره افراد اهمیت دارد، زیرا این محصولات غذای روزانه را تأمین می‌کنند اما برخی اوقات دسترسی به محصولات کشاورزی و تجهیزات وابسته آن سخت می‌شود، یکی از شرکت‌های دانش‌ بنیان این دسترسی سخت را برطرف کرده است.

یک شرکت دانش‌بنیان سایتی طراحی کرده است که هر یک از مشتریان می‌توانند در آن محصولات و تجهیزات کشاورزی را خریداری کنند، همچنین برای تولیدکنندگان هم بستر مناسبی فراهم شده است تا محصولات کشاورزی خود را در دید عموم قرار دهند و به فروش برسانند.

این سایت که بزرگترین بازار جامعه کشاورزی است، محصولات مختلف از جمله دامی، زراعی، باغی و غذایی را برای فروش قرار داده است.

امکان جستجوی محصولات کشاورزی در هر استان

اگر شما به دنبال خرید یک محصول غذایی و یا باغی باشید برای خرید کافی است در این سایت وارد شوید، استان و شهر مورد نظر و همچنین تعداد محصولی که می خواهید را انتخاب کنید تا تمام پیشنهادها در برابر شما قرار گیرد و در نهایت تصمیم به خرید یکی از آنها بگیرید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این سایت این است که کاربران می‌توانند مبلغ مشخصی را هم انتخاب کنند؛ برای مثال برای خرید یک محصول کشاورزی می‌توانید از قیمت هزار تومان تا 100 هزار تومان را در این سایت مشخص کنند تا موتور جستجو محصولاتی با قمت مورد نظر را برای شما پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار