پیرلو دلیل خداحافظی خود را فاش کرد

هافبک سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه آث میلان دلیل خداحافظی خود را از دنیای فوتبال فاش کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آندره پیرلو هافبک سابق نیویورک سیتی، در پایان فصل رقابت های MLS 2017 کفش هایش را آویخت و قرار است اواخر ماه جاری میلادی در سن سیرو بازی خداحافظی اش را انجام دهد.حالا این ستاره ایتالیایی درباره دلایل بازنشستگی اش توضیحاتی داده است.

پیرلو گفت:" نمی‌خواستم به نقطه ای برسم که اگر پاس‌ اشتباه دادم و یا شوت خوبی نزدم مردم روی سکوها به همدیگر نگاه کنند و بگویند «پیرلو دیگر پیر شده، او تمام شده و نمی‌تواند بازی کند.»
نمی توانستم چنین چیزی را تحمل کنم.
اگر فوتبالیست نمی‌شدم؟ برنامه دیگری نداشتم. من فوتبال بازی کردن را با برادرم و یک توپ اسفنجی شروع کردم. همیشه فکر می‌کردم که فوتبال سرنوشت من است.
درباره آینده، خیلی فرصت دارم که فکر کنم. باید ببینیم چه خواهد شد ولی عجله ای نیست. فعلا از وقت گذراندن با بچه هایم لذت می‌برم. مسافرت را دوست دارم.
مربیگری ؟ اول باید مدرکم را کسب کنم ولی می‌تواند فکر خوبی باشد."

وقتی از پیرلو خواسته شد تیم 5نفره ایده آل خود را معرفی کند، او الساندرو نستا، رونالدو (بازیکن برزیلی) ،بوفون، گتوزو و خودش را نام برد.

هافبک سابق ایتالیا  سپس در مورد مربی های خود گفت: "من مربیان فوق العاده ای داشتم."

پیرلو گفت: "با ماتزونه من تغییر پست دادم و از یک هافبک هجومی به بازیساز تبدیل شدم، و سپس با کارلو آنچلوتی کار کردم که برایم مانند یک برادر بود.

" مهمتر از همه [آنتونیو] کونته است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که او را در زمان مناسبی دیدم، پس از وداع با میلان در سال 2011. کونته خیلی چیزها به من یاد داد.

"هر کس چیزی به من یاد داد. [روی] هاجسون انگلیسی در اینتر به من "Pirla" (کلمه ای بی ادبانه در ایتالیایی) می گفت. او ادعا کرد که یک مشکل زبانی بود، او ایتالیایی را خیلی خوب نمی دانست. "
انتهای پیام/

پیرلو: چرا بازنشسته شدم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار