حمله نظامیان صهیونیست با گاز اشک آور به اسماعیل هنیه

نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را که در اجتماع گسترده مردم در مرز‌های شرقی نوار غزه حضور داشت با گاز اشک آور هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود در نوار غزه گزارش داد: نیرو‌های اشغالگر اسرائیل، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، خلیل حیان معاون او و شماری از رهبران این جنبش را که در اجتماع گسترده مردم در مرز‌های شرقی نوار غزه حضور داشتند با گاز اشک آور هدف قرار دادند.

 شبکه تلویزیونی الجزیره نیز اعلام کرد، نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی برای متفرق ساختن تظاهرکنندگان فلسطینی در شرق خان یونس از گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک آور استفاده می‌کنند.

ده‌ها هزار نفر از مردم غزه برای هشتمین هفته پیاپی و پس از کشتار روز «النکبة» در شرق نواز غزه و در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در تظاهرات بزرگ بازگشت و در کنار چادر‌هایی که برپا کرده‌اند، ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی تا آزادی قدس شریف از اشغال را اعلام کردند.

در همین راستا «کمیته ملی راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره» با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این راهپیمایی‌ها بر حفظ ماهیت مسالمت آمیز و مردمی بودن آن تأکید کرده است.

انتهای پیام/

راهپیمایی بزرگ بازگشت در فلسطین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار