جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی؛

برخورد قانونی با روزه خواران در ملا عام

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که روزه خواری در ملاء برابر قانون جرم است، گفت: با افرادی که در انتظار عمومی تظاهر به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از آمادگی پلیس استان جهت ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی به شهروندان خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تمهیدات ویژه‌ای در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی در نظر گرفته شده که با همکاری و همیاری شهروندان اجرا خواهد شد تا مشکلی در روند خدمت رسانی مطلوب به‌وجود نیاید و مردم به نحو احسن ازفیوضات ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

وی با بیان این‌که لیالی قدر امسال با سالروز ایام رحلت حضرت امام (ره) تقارن دارد، افزود: در این ایام و همچنین مراسم روز قدس و عید سعید فطر پلیس استان طرح‌های ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی را به اجرا می‌گذارد تا مردم با خیال راحت به مناسک و راز و نیاز خود در حسینیه‌ها، تکایا، مصلا‌ها و مساجد مشغول شوند.

وی گفت: در شب‌های ماه مبارک رمضان که شهروندان جهت شرکت در مراسمات مذهبی در مساجد حضور خواهند داشت حتماً جهت جلوگیری از سرقت‌های احتمالی به هشدار‌های پلیسی توجه جدی داشته باشند.

محمدی همچنین با تقدیر از مردم فهیم استان در تعامل و همکاری با پلیس در حوزه‌های امنیت اجتماعی، افزود: مردم ما قطعاً حرمت ماه مبارک را حفظ خواهند کرد و چنانچه معدود افرادی بخواهند با بد حجابی و بد پوششی در معابر عمومی و داخل خودرو‌ها هنجار شکنی کنند با هماهنگی مراجع قضائی با آنان برخورد خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان به نحوه فعالیت رستوران‌ها، قهوه خانه‌ها و اغذیه فروشی‌های بین راهی و شهری در ایام ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: صنوف داخل شهری از اذان صبح تا افطاری تعطیل خواهند بود و مراکز بین راهی و رستوران‌های داخل فرودگاه‌ها، راه آهن و ترمینال‌ها نیز با حفظ موازین و ضوابط قانونی ابلاغی در محل‌های استتار شده و صرفاً از مسافران پذیرایی می‌کنند.

محمدی گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر فعالیت این صنوف نظارت دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف قطعاً محل پلمپ و با مدیران و متصدیان آنان برخورد قانونی می‌شود. 

 

انتهای پیام/ش

آمادگی پلیس استان جهت ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی به شهروندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ماه مبارک رمضان مبارک بااااد
آخرین اخبار