از تولد تا هفتاد سالگی در سلسله نشست های چهل چراغ

سلسله نشست های "چهل چراغ " با محوریت مباحث آموزشی، تفریحی ازتولد تا هفتاد سالگی را در ایام ماه مبارک رمضان مورد ارزیابی قرار می دهد

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار داشت :
 سلسله نشست های "چهل چراغ" با محوریت معرفی و شناخت میان برهای زندگی از تولد تا هفتاد سالگی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

مرتض رشیدی افزود : این نشست ها همچون شش دوره قبل با هدف استحکام بخشیدن بنیان خانواده و ارائه مهارت های فردی واجتماعی در زمینه رشد وارتقاء شخصیت افراد از سوی مرکز تخصصی خانواده، معاونت اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و شهرداری منطقه 3 اصفهان، برگزار خواهد شد.

رشیدی بیان کرد : با توجه به رویکرد دوسال اخیر این نشست ها از ارائه مباحث اموزشی به یک ویژه برنامه اموزشی، تفریحی تغیر جهت داده است. تا این سلسله نشست ها با کیفیت و موقعیت شاد و نشاط اور برگزار می گردد.

مرتض رشیدی بیان کرد : ماه رمضان امسال نیز با هدف پیمودن ادامه راه و تکمیل مباحث مطرح شده در سال های قبل، موضوع محوری "معرفی و شناخت میان برهای زندگی از  تولد تا هفتاد سالگی" در 7 دهه زندگی از دهه اول تا دهه 70 در 7 بُعد تربیتی از جمله اخلاقی، اجتماعی، جنسی، معنوی و ... بررسی می شود.

وی ادامه داد: این سلسله نشست ها با حضور دکتر محمدرضا عابدی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان و دکتر راضیه ایزدی از اساتید برجسته حوزه خانواده از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه تا ۱۳ خردادماه به مدت  ۱۴ روز ساعت 13 در تالار ادب برگزار می شود.

رشیدی تصریح کرد: توزیع کتاب راهنمای این دوره در میان مخاطبان و علاقمندان در طول برگزاری دوره از ویژگی های برجسته سلسله نشست های چهل چراغ است.

گفتنی است؛ ورود در این نشست ها برای عموم شهروندان آزاد و رایگان بوده که علاقه مندان می توانند هر روز به محل تالار ادب واقع در خیابان باغ گلدسته، بلوار هشت بهشت مراجعه کنند.

 

انتهای پیام /س

برگزاری نشست خانواده در اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار