برخورداری بیش از 1000روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت:هم اکنون یک هزار و ۵۶ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که بالغ بر ۸۸ درصد خانوارهای روستایی استان اردبیل را شامل می‌شود.

فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت:  روستاهای شورگل، کرم کندی، بالاخان کندی، مراد علی کندی، شابی کندی، حاج آقاکندی، قوطوربلاغ، هموار کندی، یانبلاغ، اوچبلاغ از توابع بخش جعفرآباد از توابع شهرستان بیله‌سوار از امروز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می شوند.

وی گفت: پروژه گازرسانی به این روستاها در قالب 32 هزار متر شبکه‌گذاری و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال  به بهره‌برداری رسید که بیش از 350 خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند که با تلاش‌های انجام شده تا پایان سال 97 حدود 95 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان بیله‌سوار گازدار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون یک هزار و 56 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که 656 روستا از این تعداد در دولت تدبیر و امید گازدار شده که بالغ بر 88 درصد خانوارهای روستایی استان اردبیل را شامل می‌شود.

خدایی از برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان خبر داد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم در این حوزه گام‌های جدی و اساسی را برداشته و زمینه برای بهره‌مندی هر چه بیشتر ساکنان مناطق روستایی استان از خدمات این شرکت را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ع

بهره مندی روستاها از نعمت گاز طبیعی

 

برچسب ها: گازرسانی ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.