کشف 11 کیلو هروئین در همدان

رئیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف 11 کیلو مواد مخدر هروئین در همدان خبر داد.

کشف 11 کیلو هروئین در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ هادی قزوینه، رئیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با تلاش عوامل کلانتری 19 شهرک فرهنگیان 11 کیلوگرم هروئین گلی از یک دستگاه سواری پیکان در این شهر کشف شد.

وی افزود: شب گذشته به دنبال اعلام خبری مبنی بر حمل مقدار زیادی مواد مخدر از نوع هروئین توسط قاچاقچیان، با یک دستگاه سواری پیکان بلافاصله مشخصات و شماره خودرو به تمامی گشتی های سطح شهر اعلام شد.

قزوینه خاطر نشان کرد:  ماموران در نقاط احتمالی تردد قاچاقچیان شروع به گشت زنی کرده و ساعت 23 عوامل کلانتری 19 به یک دستگاه خودرو رها شده در زمین های کشاورزی حاشیه بلوار آیت الله نجفی مشکوک می شوند.

رئیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: ماموران با نزدیک شدن به این وسیله نقلیه متوجه باز بودن تمامی درهای سواری پیکان شده و کار بازرسی از این خودرو را انجام می دهند.

این مسئول یاد آور شد: عوامل انتظامی در بازرسی از این وسیله نقلیه 11 کیلوگرم هروئین گِلی را کشف و ضبط کردند.

وی گفت: با پیگیری های اطلاعاتی، متهمان این پرونده نیز شناسایی شدند که تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد.

سرهنگ قزوینه به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهراشاره کرد واظهار داشت:این طرح با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در تفرجگاه ها، اماکن عمومی، معابر و نقاط آلوده اجرایی شد.

وی افزود در این راستای اجرای این طرح تا کنون 47 معتاد متجاهر دستگیر و پس از غربالگری برای درمان به مرکز ماده 15 همدان معرفی و ساماندهی شدند.

انتهای پیام/ج

11کیلوهروئین در همدان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.