فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری شرور مسلح عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت یک مامور پلیس در عملیاتی پیچیده و غافلگیرانه خبر داد.

دستگیری شرور مسلح عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در چابهاربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار محمد قنبری در بیان جزئیات دقیق این خبر اظهار داشت: در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال ۹۴، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در محور‌های فرعی با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات گروهبانیکم «حسینعلی سبحانیان» به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود که تلاش‌های پلیس برای دستگیری عاملان این شهادت ادامه داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی یگان‌های پلیس، هویت ضارب شناسایی شد، ولی این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیرمجاز از کشور متواری بود.

سردار قنبری تصریح کرد: یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در تعاقب اقدامات اطلاعاتی از بازگشت این شرور سابقه دار به داخل کشور باخبر شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده در حالی که در حاشیه شهرستان چابهار مخفی شده بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه این شرور دارای سوابق کیفری متعددی ازجمله شهادت مامور ناجا، قتل و آدم ربایی می‌باشد، خاطر نشان کرد: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت گروهبانیکم «حسینعلی سبحانیان» اعتراف کرد.

انتهای پیام/پ

دستگیری شرور سابقه دار در زاهدان

برچسب ها: قتل ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.