هفته پایانی لیگ یک فرانسه

امری با مساوی پاریس را ترک کرد/لیون و موناکو به لیگ قهرمانان صعود کردند

همه دیدارهای هفته پایانی لوشامپیونه فرانسه ، از ساعت 23 و 30 دقیقه به طور همزمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛همه دیدارهای هفته پایانی لوشامپیونه فرانسه ، از ساعت 23 و 30 دقیقه به طور همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها لیون و موناکو به لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند و تروا به لیگ دو سقوط کرد.

لیون در خانه با نتیجه، سه بر دو نیس را برد و به عنوان تیم سوم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.دیپای در دقایق 45، 65 و 86 هت‌تریک کرد و نیس توسط پله‌آ در دقایق 18 و 88 به گل رسید.

موناکو سه بر صفر میزبانش تروا را برد و ضمن تثبیت نایب‌قهرمانی و حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، رقیب را به دسته دوم فرستاد. لوپس در دقایق 22 و 71 و امبولا در دقیقه 980 برای موناکو گل زدند.

پاری‌سن‌ژرمن، قهرمان زودهنگام فصل هم در خانه کان به تساوی بدون گل دست یافت تا امری در آخرین مسابقه به عنوان سرمربی پاریسی ها فقط یک امتیاز به دست آورد.

المپیک مارسی با وجود برتری 2 بریک خانگی مقابل آمی‌ین چهارم شد از رسیدن به لیگ قهرمانان بازماند تا نایب قهرمان لیگ اروپا فصل بعد نیز در همین رقابتها حاضر باشد.

در سایر بازی‌ها، دیژون 2 بریک آنژه را برد، بوردو 4 بر صفر در خانه متز به پیروزی رسید، نانت میزبان یک بر صفر استراسبورگ را برد، رن و مون‌پولیه به تساوی یک بریک رسیدند، سن‌اتین 5 بر صفر لیل را شکست داد و تولوز 2 بر یک مقابل گنگان به برتری رسید.

به این ترتیب در پایان فصل 2018-2017 لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن همراه موناکو و لیون به لیگ قهرمانان راه یافت، المپیک مارسی، رن و بوردو به لیگ اروپا راه یافتند، متز و تروا سقوط کردند و تولوز در پلی آف برای بقا باید بجنگد.

انتهای پیام/

نتایج هفته پایانی لوشامپیونه فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار