کشته شدن یک نفر بر اثر واژگونی تانکر در محور سقز ـ دیواندره

بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر حامل گاز پنتان در محور سقز ـ دیواندره، راننده تریلی در دم جان باخت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ایرج گیلاسی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: در کیلومتر 30 محور اصلی سقز به دیواندره حوالی روستای سنته یک دستگاه تانکر واژگون شد.

وی افزود: این تانکر از مهاباد به سوی کرمانشاه در حال حرکت بود که در سراشیبی و پیچ تند جاده منحرف و به داخل دره سقوط کرد و راننده 47 ساله آن که تنها سرنشین این تریلی بود در دم جان سپرد.

گیلاسی بیان کرد: این تانکر حامل 29 هزار لیتر گاز مایع پنتان بود که در حین واژگونی، از کشنده جدا شده و سپس به داخل دره 20 متری سقوط می‌کند.

وی افزود: عوامل آتش‌نشانی با حضور به موقع در محل حادثه و با اقدام به خنک‌کردن تانکر واژگون شده، از وقوع حادثه انفجار احتمالی جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: هلال احمر و اورژانس مستقر در پایگاه صاحب هم با رسیدن به موقع در محل حادثه با همکاری عوامل آتش‌نشانی اقدام به رهاسازی جسد راننده از داخل کابین تریلی کردند.

علی صدری فرمانده پلیس راه شهرستان سقز هم علت این حادثه را عدم توانایی راننده تریلی ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سراشیبی و در سر پیچ اعلام کرد.

انتهای پیام/ د م

واژگونی تانگر در محور سقز ـ دیواندره یک کشته برجای گذاشت

برچسب ها: درمان ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.