امحاء بیش ار ۲.۵ تن انواع فراورده خام دامی ناسالم در کرمانشاه

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از کشف و ضبط بیش از ۲.۵ تن انواع فراورده خام دامی از ابتدای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در ماه رمضان خبر داد.

امحاء بیش ار 2.5 تن انواع فراورده خام دامی ناسالم در کرمانشاهعلیرضا امیری  معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه اظهار کرد: از زمان تشدید نظارت های دامپزشکی در ماه مبارک رمضان در شهرستان کرمانشاه تا کنون بیش از ۲.۵ تن انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی از مراکز مختلف کشف و ضبط شده و به شیوه بهداشتی امحا شده است.

وی افزود: در یک مورد بازرسی اخیر حدود ۸۰۰ کیلوگرم انواع فراورده های خام دامی ناسالم از مغازه های بازار روز میدان آزادی کشف و ضبط شد.

امیری از پلمپ  3 واحد متخلف هم خبر داد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه تشدید نظارت های بهداشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد ، افزود :این نظارت ها در تمام شهرستان های استان اعمال می شود.

وی از برخورد جدی با افراد متخلف هم خبر داد و به مردم توصیه کرد فراورده خام دامی مورد نیاز خود را حتما از مراکز مجاز و معتبر تهیه‌ کنند.

وی گفت: مردم باید هنگام خرید فراورده های خام دامی به مهر و برچسب دامپزشکی توجه کنند و هرگونه تخلف بهداششتی را با تلفن ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/ز

 

بیش از ۲.۵ تن انواع فراورده خام دامی کشف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار