کشف بیش از ۱۳ هزارلیتر سوخت قاچاق در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف ۱۳ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق طی دو عملیات موفق و دستگیری دو نفر متهم در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود:  ماموران پاسگاه انتظامی" کوهرگوه" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان خاش به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک و این خودرو را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون مقدار ۱۲ هزار ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع "گازوئیل" خارج از چرخه قانونی توزیع کشف و یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در همین رابطه ماموران یگان امداد یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل ۱۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق را توقیف و یک نفر قاچاقچی نیز در این راستا دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی وظیفه همگانی است و شهروندان باید با ارائه اطلاعات در این زمینه یاریگر خادمان خود در نیروی انتظامی باشند و از این رو پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

انتهای پیام/ع

سوخت قاچاق در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار