ساعت پرواز تیم ملی به ترکیه مشخص شد

ملی پوشان کشورمان فردا برای حضور در اردوی تدارکاتی اروپا پیش از جام جهانی راهی ترکیه می شوند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در دیداری تدارکاتی توانست با تک گل روزبه چشمی ازبکستان را شکست دهد.

قرار است اعضای تیم ملی عصر امروز با حس روحانی رئیس جمهور دیدار کنند و همچنین شرکت در مراسم بدرقه از دیگر برنامه های امروز شاگردان کی روش است.

قرار است ملی پوشان ساعت 9:30 صبح فردا(دوشنبه) برای حضور در اردوی تدارکاتی پیش از حضور در روسیه راهی ترکیه شوند.

طبق تصمیم گرفته شده ملی پوشان هشت روز در ترکیه حضور خواهند داشت و ضمن برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم میزبان تمرینات آماده سازی شان را هم در این کشور زیر نظر کادر فنی تیم ملی پیگیری خواهند کرد. البته قرار شده رامین رضائیان، سامان قدوس، مسعود شجاعی و سامان قدوس هم در این اردو به سایر نفرات ملی پوش اضافه شوند.

گفتنی است ملی پوشان کشورمان روز هفتم خرداد در دیداری دوستانه، در ورزشگاه فاتح تریم استانبول رودروی ترکیه میزبان قرار می گیرند.

همچنین ملی پوشان پس از برگزاری این دیدار برای برگزاری بازی با تیم ملی یونان که در تاریخ 12 خرداد انجام می شود به این کشور سفر می کنند.

شاگردان کی روش روز 25 خرداد، در نخستین دیدارشان در جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف مراکش قهرمان آفریقا می روند.

انتهای پیام/

آغاز اردوی اروپایی شاگردان کی روش پیش از حضور در روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار