معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه

نصب و راه اندازی دیتا سنتر از شاخص ترین اقدامات انجام شده است

معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: در سال گذشته در سطح استان کرمانشاه 40دستگاه کافو نوری نصب و راه اندازی شده و پورت های روستایی توسعه داده شدند.

نصب و راه اندازی دیتا سنتر از شاخص ترین اقدامات انجام شده استبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهامیری معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: نگهداری از شبکه مخابراتی شامل انتقال  دیتا ،سوئیچ، تغذیه و نیرو ، ساختمان و تاسیسات کابل و فیبر نوری،  توسعه سیستمهای انتقال ، دیتا ، سوئیچ ،  تغذیه و نیرو ، ساختمان و تاسیسات کابل و فیبر نوری ، توسعه wi- fi توسعه فضای کسب و کار الکترونیک از وظایفی است که بر عهده  مخابرات است.

 وی گفت:   مهم ترین اقداماتی که در سال گذشته  انجام شده است توسعه فیبرنوری به متراژ 400km  و  توسعه تغذیه و نیرو و دیزل در 15 مرکز اصلی است .

امیری ادامه داد: توسعه تغذیه و نیرو در سایر مراکز کم ظرفیت و  نصب و راه اندازی 40 دستگاه کافو نوری و مینی کافو در سطح استان کرمانشاه و  اجرای فونداسیون و برق 33 سایت استان ؛ ایمن سازی 14 سایت از دیگر اقداماتی است که سال گذشته انجام شده است.

وی به نقاط قوت  تجربه و تخصص کافی در خصوص فرآیندهای حوزه شبکه ، ایجاد امکانات جهت مشترکین اختصاصی از جمله فیبر و وایرلس و انعطاف پذیری جهت واگذاری امکانات به آنها  به عنوان  نقاط مثبت در سازمان معرفی کرد و  استفاده از توان پرسنل بالای 30 سال و تغذیه کمبود نیروی مستعد از نقاط ضعفی است که  باید رسیدگی شود.

وی افزود: توسعه شبکه فیبرنوری  ، واگذاری پهنای باند به سیار ، نصب و راه اندازی تجهیزات CWDM، ارتقاء وضعیت تغذیه و نیرو در بیش از 15 مرکز اصلی ،نصب و راه اندازی دیتا سنتر، نصب و راه اندازی 30 سایت wi-fi (استانی و سراسری) ،فیبررسانی به 110 نقطه شامل مشترکین اختصاصی  از شاخص ترین اقدامات سال گذشته است.

 

انتهای پیام/ز

 

توسعه شبکه فیبرنوری   از شاخص ترین اقدامات سال گذشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار