توزیع مرغ منجمد در ماه رمضان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با توجه به ماه مبارک رمضان در حال توزیع مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۶۲۰۰ تومان برای مصرف کننده هستیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اهواز، مسعود احمدی، مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان داشت: در بحث مرغ در خوزستان هیچ مشکلی وجود ندارد. قیمت مرغ کشتار روز در حال حاضر در بازار هر کیلوگرم 7900 تومان است که قیمت مناسبی است.

وی افزود: با توجه به ایام ماه رمضان در حال توزیع مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 6200 تومان برای مصرف کننده هستیم و به هر میزان که نیاز باشد می‌توانیم در استان توزیع کنیم.

احمدی با اشاره به توزیع مرغ در فروشگاه های مرغ عنوان کرد: این مرغ‌ها در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان و فروشگاه‌های گوشت و مرغی که زیر نظر اتحادیه هستند، توزیع می‌شوند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. همچنین این نوع مرغ به همه مراکز خیریه، بیمارستان‌ها، زندان‌ها و ... نیز داده می‌شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: قیمت مرغ کشتار روز در بازار در مقایسه با سال گذشته تغییر چندانی نداشته، در حالی که موازی با آن گوشت قرمز در مقایسه با سال گذشته تغییر بسیار زیادی داشته است.

وی ادامه داد: قیمت نهاده‌های مورد نیاز مرغ در مقایسه با سال گذشته چندین برابر شده، اما با توجه به این افزایش قیمت، قیمت مرغ کشتار روز تغییر چندانی نداشته است.

انتهای پیام/م

عرضه  مرغ منجمد در ماه رمضان به بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۳۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من دیروز از فروشگاه بزرگی در آبادان مرغ منجمد را 8تومان خریدم توی بازار 8و 500است