عبدالحسینی: مسابقات چین برای کسب سهمیه لیگ جهانی اهمیت دارد

سرمربی تیم ملی امید کاراته گفت: رقابت‌های سری آ. چین برای کسب سهمیه لیگ جهانی کاراته وان اهمیت دارد.

عبدالحسینی: مسابقات چین برای کسب سهمیه لیگ جهانی اهمیت داردمجید عبدالحسینی سرمربی تیم ملی امید کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی بیان کرد: از ۲۷ اردیبهشت با ۳۶ ورزشکار اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی را آغاز کردیم که این مرحله تا دوم خرداد ماه ادامه دارد. پس از پایان این اردو نفرات جدیدتری را به تیم ملی دعوت می‌کنیم و پس از آن رقابت‌ها انتخابی برگزار خواهیم کرد.

او ادامه داد: مسابقات سری آ. چین آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و این رقابت‌ها از نظر کسب سهمیه لیگ جهانی کاراته وان بسیار مهم است و ورزشکاران با حضور در این رقابت‌ها رنکینگ خود را ارتقا می‌دهند و جواز حضور در لیگ جهانی را بدست می‌آورند.

عبدالحسینی تصریح کرد: هدف اصلی تیم ملی امید ساخت بهترین بازیکنان برای رده بزرگسالان است و در حال حاضر در تیم امید بازیکنان کمتر از ۲۴ سال هم حضور دارند و در تلاش هستیم تا آن‌ها را آماده حضور در رده بزرگسالان کنیم.

سرمربی تیم ملی امید درباره ترکیب اعزامی به مسابقات سر آ. چین گفت: یک دوره رقابت‌های انتخابی برگزار و پس از آن در مسابقات سری آ. کشور شیلی در شهریورماه شرکت می‌کنیم و پس از بررسی عملکرد ملی پوشان نفرات اعزامی به رقابت‌های چین را مشخص می‌کنیم.

عبدالحسینی درباره غیبت تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: با تصمیم مسئولان فدراسیون در رقابت‌های مختلف شرکت می‌کنیم و غیبت در هر رقابتی مانع از تلاش و تمرین بازیکنان نمی‌شود. فرصت برای حضور در مسابقات مختلف زیاد است و اگر در ژاپن غیبت داشتیم در مسابقات دیگری حاضر می‌شویم و رنکینگ ورزشکاران را ارتقا خواهیم داد.

انتهای پیام/

اظهارات عبدالحسینی درباره وضعیت تیم ملی کاراته امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار