مسابقات قهرمانی شنای زیر 14 سال کشور در اردبیل برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات قهرمانی شنای زیر 14 سال کشور به میزبانی اردبیل برگزار می شود.

بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: استان اردبیل در مردادماه سالجاری میزبان مسابقات شنای قهرمانی کشور زیر 14 سال در بخش پسران و دختران است که این مسابقات با عنوان جام "روز اردبیل" برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری این مسابقات شنای قهرمانی کشور جام "روز اردبیل" در تقویم رسمی فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران ثبت و نخستین دوره این مسابقات امسال به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد که برگزاری این مسابقات، همه ساله در دستور کار فدراسیون شنا قرار خواهد گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: استان اردبیل استعدادها و ظرفیت‌های بسیار بالایی در رشته ورزشی شنا دارد که میزبانی از این مسابقات در راستای ارتقای کیفیت ورزشکاران، مربیان و داوران شنا در استان اردبیل نقش بسیار ویژه‌ای دارد که سالهای آینده قطعا این مسابقات، در سطح وسیع‌تر برگزار می‌شود.

آقاخانی تصریح کرد: از جمله اهداف کسب میزبانی برگزاری این مسابقات می‌توان به ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران شنای استان اردبیل، کارکردن و تقویت شنای پایه، همگانی سازی ورزش شنا در استان اردبیل و شناساندن ظرفیت‌های استان اردبیل در حوزه گردشگری است که میزبانی این مسابقات نقش مناسبی در رونق گردشگری استان دارد.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات شنای قهرمانی کشور

برچسب ها: شنا ، مسابقات کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.