مدیر کل استاندارد اردبیل؛

کالاهای فاقد علامت استاندارد از سطح بازار جمع آوری می شود

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: کالاهای فاقد علامت استاندارد از سطح بازار استان اردبیل جمع آوری می شود.

هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه طرح ویژه نظارت بر اقلام پر مصرف ماه رمضان در کنار طرح های نظارتی در طول سال انجام می شود، افزود: با هدف ایجاد اطمینان بیشتر و حمایت از مصرف کنندگان طرح هایی برای کنترل بازار در سطح استان اجرا می‌شود و اگر کالایی فاقد علامت استاندارد باشد از سطح بازار جمع آوری می‌شود.

وی بیان کرد: اهمیت به رعایت استاندارد یک امر لازم و ضروری است که به همین منظور در تمام ایام سال به ویژه در ماه مبارک رمضان انجام نظارت‌های لازم با جدیت و اهتمام ویژه مبنای کار قرار دارد تا بتوانیم از این طریق رضایتمندی هم‌استانی‌ها را شاهد بوده و برای تامین سلامتی آنان گام‌های مثبت و هدفمند برداریم.

علائی گفت: هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان اقلام پر مصرف مانند روغن، شکر ،لبنیات، زعفران، شیر و امثال آن در مراکز عرضه و فروش بازرسی و مورد نمونه ‌برداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: از تمامی هم استانی‌ها در خواست می‌شود برای اطلاع از اصالت کالا، کد 10 رقمی زیر علامت استاندارد هر کالا را به شماره پیامک 10001517 ارسال و در صورت مشاهده هرگونه کالای غیراستاندارد و بی کیفیت با شماره تلفن گویا 1517 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح نظارت بر مراکز عرضه و فروش کالا در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار