رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری شیرازخبر داد؛

بدهی بیش از ۲ هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری شیراز از بدهی ۲۱۰۰ میلیارد تومانی در شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعبدالرزاق موسوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز در نشست خبری وضعیت مالی شهرداری شیراز، گفت: حجم بدهی شهرداری شیراز حدود ۲۱۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از این میزان بدهی مربوط به استقراض است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم اعضای کمیسیون حقوقی شورای شهر شیراز رسیدگی به شکایات، حسابرسی و بررسی عملکرد سالانه شهرداری است، افزود: در حال حاضر بیشترین پرونده حقوقی در دادگاه‌های این شهر متعلق به شهرداری است.

موسوی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶ هزار نیرو در شهرداری باید تعدیل و برای جابه‌جایی آنان تدبیری اتخاذ شود.

وی اظهار کرد: برای برطرف کردن مشکلات موجود برگزاری مناقصات و مزایده‌هایی که از سوی شهرداری برگزار می‌شود، ۱۹ پیشنهاد به مجموعه شهرداری اعلام شده تا برای رفع نواقص این پیشنهاد‌ها را اجرا و عملیاتی کنند.

موسوی افزود: مقرر شده اختیار انعقاد قرارداد‌های شهرداری تا سقفی مشخص مشروط به اطلاع شورای شهر به این مجموعه واگذار شود و اگر از سقف تعیین شده بالاتر رفت، داشتن مصوبه شورای شهر الزامی است.

این عضو شورای شهر شیراز گفت: پیشنهاد راه‌اندازی شورای حل اختلاف دعاوی شهرداری داده شده که امید است هرچه سریع‌تر برای کاهش پرونده‌های شهرداری ایجاد شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز تصریح کرد: همچنین شهرداری شیراز مکلف شده تا در کوتاه مدت، راهکار‌های درآمد پایدار نسبی را تهیه کند تا بودجه‌ی سال ٩٧ به خوبی محقق شود
انتهای پیام/ر

بدهی ۲۱۰۰ میلیاردی شهرداری شیراز

برچسب ها: شهرداری ، بودجه 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار