مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان :

همکاری بیش از 53 هزار نیکوکار اصفهانی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: تا پایان سال 96 بیش از 53 هزار نیکوکار اصفهانی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین با این نهاد همکاری داشتند.

حمیدرضا شیران در گفتگوباخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، افزود: کمک‌های نقدی و غیر نقدی این نیکوکاران در اختیار 15 هزار و 267 نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان قرار گرفت.

وی ‌ با اشاره به فرزندان محسنین که هنوز از حامی برخوردار نیستند، اظهار داشت: در حال حاضر 10  هزار و 747 نفر از فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد اصفهان حامی ندارند و در انتظار حمایت به سر می‌برند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین را ازجمله بهترین و کارآمدترین طرح‌های کمیته امداد دانست و بیان کرد: خیران و نیکوکاران استان می‌توانند با پرداخت ماهانه هر مبلغی که در توان دارند از این فرزندان حمایت کنند.

وی بابیان اینکه مردم اصفهان می‌توانند در صورت تمایل با پرداخت ماهیانه هر چقدر که برای آنها میسر است  در این امر خیر سهیم شوند، گفت: پایگاه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان و به‌ویژه در ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع)، شب‌های باعظمت قدر و شهادت حضرت علی (ع) در نقاط مختلف استان و به‌ویژه در محل دفاتر این نهاد بر پا می‌شود.

به گفته شیران ، مراجعه به سایت www.mohsenin.ir یکی دیگر از راه‌های ثبت‌نام حامیان است. در این پایگاه اینترنتی حامیان می‌توانند با انتخاب منطقه موردنظر خود به قبول حمایت از میان فرزندان نیازمند همان منطقه اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه این امکان برای حامیان وجود دارد که با فرزندان تحت حمایت خود دیدار کنند، گفت: در ماه رمضان امسال جلسات ویژه‌ای در زمینه انس با حامی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.