صالحی امیری: باید سطح انتظارات از تیم ملی فوتبال مدیریت شود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید سطح انتظارات از تیم ملی فوتبال مدیریت شود، هدف ما حضور درجام جهانی بود که حاصل شد.

به  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بدرقه تیم ملی به  جام جهانی گفت: چیزی که امشب شاهد آن بودیم لبخندی بود که بر روی لب مردم نشست. معتقدم بزرگ ترین دستاورد ورزش و فدراسیون های قهرمانی ایجاد نشاط و امید ملی است. در سال های گذشته اتفاقاتی مانند راه یابی به جام جهانی و قهرمانی فوتسال بانوان بود که مردم را خوشحال کرد.

صالحی امیری اظهار کرد: باید به این موضوع توجه کرد که تیم فوتبال ما پرچم دار ایران در جام جهانی است و این پرچم، پرچم غرور وهویت ایرانی هاست. تیم ملی فراتر از یک بازی سفیر ایران برای صلح، همبستگی و اخلاق ایرانی است.

او درباره عملکرد تیم فوتبال در جام جهانی تصریح کرد: باید سطح انتظارات را مدیریت کرد. هدف ما حضور درجام جهانی بود که حاصل شد. اما هدف نتیجه گیری شاید منطقی نباشد. انتظاری که ما از تیم ملی داریم ارائه بازی جوانمردانه است.

رئیس کمیته ملی المپیک اضافه کرد:  بعد از جام جهانی بازی های آسیایی جاکارتا را داریم که بعد از انقلاب با 600 ورزشکار بزرگترین کاروان ایران است. ما جز مدعیان آسیا هستیم. بعد از آن هم المپیک جوانان را پیش رو داریم.

او درباره نسبتش با حسن زاده مدیرعامل خونه به خونه و رابطه اش با این تیم بیان کرد: من با حسن زاده نسبت دارم اما هیچ ارتباطی با این تیم ندارم و در جریان کار خونه به خونه نیستم.

انتهای پیام/

 

اظهارات صالحی امیری درباره تیم ملی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار