صنعت نفت مشارکت بیشتری در سلامت استان بوشهر داشته باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: صنعت نفت در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود مشارکت بیشتری در حوزه سلامت این استان داشته باشد.

صنعت نفت مشارکت بیشتری در سلامت استان بوشهر داشته باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، دکتر سعید کشمیری روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای سلامت جزیره خارگ با تقدیر از همه خدماتی که شرکت پایانه‌های نفتی ایران به بخش سلامت ارائه می‌کند افزود: از همه مشکلات ارائه خدمات از سوی شرکت پایانه‌های نفتی ایران آگاه هستیم، ولی امیدواریم به حوزه درمان بیشتر توجه کنند.

وی اظهار کرد: خواسته‌های مردم جزیره خارگ در حوزه درمان بحق است و امیدواریم تا هفته دولت امسال مرکز خدمات جامع سلامت و مرکز دهان و دندان در این جزیره راه‌اندازی شود.

کشمیری ادامه داد: نشاط اجتماعی بویژه در حوزه سلامت در جزیره خارگ باید ارتقا یابد و درمان در مرحله دوم قرار دارد، زیرا خارگ یکی از مناطق پرخطر حوادث و سوانح رانندگی در استان بوشهر است که باید فرهنگ ترافیک در این جزیره نهادینه شود.

کشمیری با تاکید بر توجه به حوزه پیشگیری افزود: بزودی یک تیم برای بررسی طرح تحول نظام سلامت به جزیره خارگ اعزام می‌شوند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: تلاش می‌شود بزودی اورژانس دریایی در جزیره خارگ راه اندازی شود.

عبدالرحیم دادجو افزود: اورژانس هوایی یکی از مسائل مهم جزیره خارگ است که به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم، ولی شب پر نبودن بالگرد اورژانس کشور یکی از مهمترین مشکلات به شمار می‌آید.

وی اظهار کرد: همکاری همه سازمان‌ها و نهاد‌ها با حوزه پزشکی در جزیره خارگ با توجه به موقعیت خاص این جزیره که خدمات دهی در برخی زمان‌ها را با مشکل روبرو می‌کند، ضروری است.

جزیره خارگ با ۲۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بوشهر است که بیشترین صادرات نفت خام کشور از این جزیره انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

صنعت نفت در اجرای مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه سلامت مشارکت بیشتری داشته باشد

برچسب ها: علوم پزشکی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.