رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه؛

بیش از ۲۳ هزار واحد آسیب دیده مناطق زلزله زده کرمانشاه آوار برداری شد

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: روند ساخت و ساز در شهرها و روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه شتاب خوبی گرفته است.

بیش از 23 هزار واحد آسیب دیده آوار برداری شدندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رضا خواجه‌ای  رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه  گفت:روند ساخت و ساز در شهرها و روستاها شتاب خوبی گرفته است و حجم عملیات و تعداد پرونده‌هایی که به بانک ها می رود بسیار گسترده است و نیاز دارد که فعالیت ها بیش از پیش ادامه یابد تا در سریع ترین زمان ممکن نسب به بازسازی اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات تعمیر و بازسازی ۳۲ هزار واحد آسیب دیده در مناطق زلزله زده استان پایان یافته، گفت: عملیات بازسازی ۴۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده زلزله نیز شروع شده است.

خواجه‌ای با اشاره به پایان آواربرداری ۲۳ هزار و ۳۰۰ واحد آسیب دیده، بیان کرد: عملیات آواربرداری و پی کنی واحدهای تخریبی بر عهده بنیاد مسکن است و هر روز با سرعت بیشتری در حال اجراست.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود تعمیر واحدهای آسیب دیده و جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر و مناطق زلزله زده هرچه سریع تر به پایان برسد.

انتهای  پیام/ز

 

عملیات آواربرداری و پی کنی واحدهای تخریبی بر عهده بنیاد مسکن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار