رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان:

انتقال آب از دریای خزر به سمنان مشکلات شهرک صنعتی را رفع می کند

علی‌اصغر جمعه‌ای گفت: انتقال آب از دریای خزر به سمنان می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات تأمین آب برای این شهرک صنعتی را رفع کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر جمعه‌ای در نشست بررسی رفع مشکلات در مسیر تولید با بیان اینکه کمبود آب مسئله تاثیرگذار بر موضوع تولید است، گفت: باید به‌سرعت برای رفع آن اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: تأمین آب برای شهرک صنعتی سمنان از موضوعات مورد توجه اعضای این ستاد است و انتقال آب از دریای خزر به سمنان می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات تأمین آب برای این شهرک صنعتی را رفع کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان بیان کرد: سند آمایش صنعتی استان سمنان باید در آینده نزدیک برای رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر تولید پایش شود.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی سمنان برای تولید به 110 لیتر در ثانیه آب نیاز دارد ،تاکید کرد: با تأمین آب موردنیاز در این بخش می‌توانیم نسبت به جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اقدام کنیم.

جمعه‌ای با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دولت در سه بخش کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خبر داد: تأمین آب نقش محوری و مؤثر برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در سراسر کشور دارد و باید این مسئله را جدی گرفت.

انتهای پیام/ب

کمبود آب مسئله تاثیرگذار بر موضوع تولید

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار