ششگلانی: واگذاری تراکتورسازی به بخش خصوصی منطقی نیست

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: باشگاه تراکتورسازی جایگاه ویژه ای در فوتبال کشورمان دارد و واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی منطقی و اصولی نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی درباره واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی اظهار کرد:  با توجه به قدمت و جایگاه تراکتورسازی در فوتبال کشورمان ، واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی به این شکل منطقی و اصولی نیست.

او ادامه داد: شرایط  واگذاری تراکتورسازی به بخش خصوصی را اعلام نکردند که با چه شیوه ای قرار است این باشگاه خصوصی سازی شود و گزینه های خرید باشگاه نمی دانند که با چه شرایطی قرار است این باشگاه را تحویل بگیرند. البته شرایط واگذاری را به صورت غیر مستقیم  شنیدم و این مسائل قطعی نیست. پرداخت 100 میلیارد از بدهی باشگاه، تعیین 50 میلیارد برای واگذاری امتیاز تراکتورسازی و در اختیار داشتن 100 میلیارد  در حساب شخصی خریدار از جمله شرایط واگذاری به بخش خصوصی است.

ششگلانی بیان کرد: شرایط واگذاری تراکتورسازی باید به صورتی مطرح شود که شائبه ای برای اهالی فوتبال ایجاد نکند. اگرطبق اعلام مسئولان حقوقی کارخانه تراکتورسازی این  باشگاه خصوصی است دیگر نیازی به واگذاری اش  به این شکل نبود.

رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی تصریح کرد: زنوزی یکی از گزینه های خرید باشگاه تراکتورسازی را همه قبول دارند و او  برای فوتبال استان زحمت کشیده و امتحانش هم پس داده است اما هیچ نیازی نبود به این شکل باشگاه به او واگذار شود. طبق ادعای مسئولان کارخانه تراکتورسازی این باشگاه خصوصی است و زنوزی هم در بخش خصوصی فعالیت می کند، بنابراین آنها می توانستند با یکدیگر صحبت کنند و طی توافقی این انتقال صورت می گرفت و هیچ مشکلی هم به وجود نمی آمد.

او در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه تراکتورسازی باید توضیح بدهند که با چه شرایطی می خواهند این باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنند.

انتهای پیام/    

اظهارات رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی درباره خصوصی سازی تراکتورسازی 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار