سازش ۴ پرونده کیفری و ۶ پرونده مالی به ارزش ۳۷۷ میلیون ریال

طی دو روز متوالی ۱۰ فقره پرونده مالی و کیفری حداقل به ارزش ۳۷۷ میلیون ریال در شورای حل اختلاف بخش رودهن به سازش انجامید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، طبق خبر ارسالی از روابط عمومی شورای حل اختلاف بخش رودهن در روز شنبه مورخ ۲۹/۲/ ۱۳۹۷، یک فقره پرونده با موضوع مطالبه وجه به مبلغ ۴۵ میلیون ریال در شعبه اول و یک فقره پرونده با موضوع استرداد ودیعه به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال در شعبه چهارم و در روز یکشنبه مورخ 1397/02/30، ۳ فقره پرونده مطالبه وجه به مبلغ ۳۲ میلیون ریال و و مطالبه نفقه و مهریه به میزان ۳۰۰ عدد سکه بهار آزادی در شعبه چهارم با تلاش اعضای آن شعبات پس از رسیدگی و انجام تشریفات قانونی به صلح و سازش انجامید.

همچنین یک پرونده با موضوع فک پلاک در شعبه اول و یک پرونده دیگر با موضوع ضرب و شتم در شعبه ششم و نیز ۳ فقره پرونده با موضوع تصادف، توهین و تهدید در شعبه هفتم شورای حل اختلاف بخش رودهن، به سازش رسید.

مختومه شدن ۳ فقره پرونده کیفری و یک پرونده مالی به ارزش ۱۲ میلیون تومان

گفتنی است؛ ۳ فقره پرونده کیفری با موضوعات مزاحمت و تهدید، اختلاف خانوادگی و تصرف عدوانی در شعبه پنجم و یک فقره پرونده با موضوع مطالبه وجه به ارزش ۱۲ میلیون تومان در شعبه اول شورای حل اختلاف شهرستان پردیس با تلاش اعضای آن شعبات با صلح و سازش مختومه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار