آغاز ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی برای سال تحصیلی آینده

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان از آغاز ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی دانش آموزان دوره ابتدایی و شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش برای سال تحصیلی آینده از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی و پایه‌های یازدهم و دوازدهم شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش از ۲۰ فروردین آغاز و تا ۱۸ خرداد ماه ۹۷ ادامه دارد.
وی افزود: ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی و پایه دهم شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش از تاریخ ۲۳ تیر آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ۹۷ ادامه دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان با درخواست از اولیای دانش آموزان و مدیران مدارس برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی در مهلت مقرر گفت: اولیای دانش آموزان می‌توانند با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و وارد کردن مشخصات و طی مراحل پرداخت نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای فرزندان خود اقدام کنند.
انتهای پیام/م

ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی درسنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.