جعفرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فراکسیون مستقلان به دنبال تغییر ترکیب هیئت رئیسه نیست/ ارائه لیست مجزا نظم فعلی مجلس را برهم می‌زند

نایب رئیس اول فراکسیون مستقلان ولایی گفت: این فراکسیون به دنبال تغییر بسیار زیاد ترکیب هیئت رئیسه کنونی نیست.

الالافلغلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اعلام نظر سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مبنی براینکه پزشکیان و مطهری گزینه‌های این فراکسیون برای نواب رئیسی مجلس هستند، گفت: ما به دنبال تغییرات حداقلی در ترکیب هیئت رئیسه هستیم مگر مجبور شویم.

وی با تاکید براینکه فراکسیون مستقلان به دنبال تعامل، همکاری و هرچه سریعتر حل شدن این انتخابات و پرداختن به حل مشکلات مردم است، افزود: فراکسیون مستقلان آمادگی دارد که با دو فراکسیون دیگر تعامل داشته باشد و به دوستان توصیه می‌کنیم حرارت این انتخابات را بسیار بالا نبرند، زیرا تقریبا اولویت اول مردم این انتخابات نیست.

نایب رئیس اول فراکسیون مستقلان ولایی تصریح کرد: اکنون کشور درگیر مسائلی بسیار بزرگتر از انتخابات هیئت رئیسه مجلس است و این انتخابات بحث بسیار غامضی نیست که بخواهیم بر روی آن انرژی بسیاری بگذاریم.

فراکسیون مستقلان به دنبال سهم‌خواهی در هیئت رئیسه نیست

نماینده مردم رشت بیان کرد: فراکسیون مستقلان به دنبال سخت‌گیری، سهم‌خواهی و رانت درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس نیست.

وی همچنین در واکنش به اعلام فراکسیون نمایندگان ولایی برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه با لیست مستقل گفت: فراکسیون مستقلان به دنبال تغییر بسیار زیاد ترکیب هیئت رئیسه کنونی نیست اما اگر فراکسیون‌های دیگر آهنگ جدایی زده و بخواهند بازی را بهم بزنند، مسلما ما هم نمی‌توانیم تنها نشسته و نگاه کنیم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه تأئید حضور پزشکیان و مطهری از سوی فراکسیون مستقلان در جایگاه نواب رئیس آیا در تعامل با فراکسیون امید مطرح شده است، تصریح کرد: خیر، ما اصلا نمی‌گوییم چه کسی بماند یا نماند، ما به دنبال ایجاد یک فضای تعاملی هستیم.

نایب رئیس اول فراکسیون مستقلان ولایی تاکید کرد: خارج مجلس این موضوع از ما پذیرفته نیست که ما به دنبال مسائل حاشیه‌ای هستیم و مردم می‌گویند در زمانی که ما مشکل داریم نمایندگان به دنبال کسب قدرت در مجلس هستند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه ارائه لیست مجزا از سوی فراکسیون‌های مجلس در حقیقت بهم زدن نظم فعلی مجلس است، گفت: این در اولویت نیست و توصیه ما این است که یک لیست مشترک برای انتخابات هیئت رئیسه داده شود، تلاش می‌کنیم هرسه فراکسیون را دور یک میز جمع کرده تا هرچه سریعتر این انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار