دهمین نمایشگاه ضیافت رمضان آغاز به کار کرد

دهمین نمایشگاه ضیافت رمضان (توزیع کالاهای اساسی) با حضور برخی از مقامات اتاق اصناف ایران در پارک ارم تهران آغاز به کار کرد.

دهمین نمایشگاه ضیافت رمضان آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در دهمین نمایشگاه ضیافت رمضان محصولات ساخت داخلی همچون مواد غذایی، از جمله برنج دولتی، گوشت قرمز، مرغ، حبوبات، خرما و قند و شکر با قیمتی مقرون به صرفه توزیع می‌شود.

این نمایشگاه به منظور تأمین و عرضه مایحتاج شهروندان در ماه مبارک رمضان برگزار شده است و با نظارت ستاد تنظیم بازار، صنعت معدن تجارت و ستاد پشتیبانی دام وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه عرضه محصولاتی با تخفیف‌های 20 الی 30 درصد کمتر از بازار است، و افراد با مراجعه به این نمایشگاه می‌توانند ضمن اطمینان نسبت به سلامت اقلام اساسی آنها را با قیمتی نازل خریداری کنند.

این نمایشگاه از امروز (31 اردیبهشت ماه تا 11 خرداد) آماده بازدید است، علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 17 الی 24 در محل پارک از این نمایشگاه استفاده کنند.
دهمین نمایشگاه ضیافت رمضان با وجود 60 غرفه آغاز به کار کرد. این نمایشگاه دارای دو شعبه در پارک ارم و فرهنگسرای اشراف است.

لازم به ذکر است دهمین نمایشگاه ضیافت رمضان امروز با حضور مقاماتی همچون رئیس بازرسی اتاق بازرگانی افتتاح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار