کشف یک هزار لیتر روغن قاچاق هیدرولیک هواپیما در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: یک هزار لیتر روغن قاچاق هیدرولیک هواپیما در ایستگاه شهید نوری شهرستان شاهرود کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: یک هزار لیتر روغن قاچاق هیدرولیک هواپیما در ایستگاه شهید نوری شهرستان شاهرود کشف شد.

وی افزود: با بررسی یک دستگاه کامیون در جریان ایست و بازسی ماموران نیروی انتظامی متوجه روغن قاچاق هیدرولیک هواپیما شدند که بررسی‌های بیشتر نشان داد این محموله فاقد مدارک و اسناد قانونی و مورد تأیید گمرک و صد درصد قاچاق است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: کامیون محتوای روغن هیدرولیک هواپیما از مشهد بارگیری شده و قصد تخلیه آن را در تهران داشت که با هوشیاری ماموران از رسیدن به پایتخت بازماند.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی گفت: پرونده متهم پس از تکمیل بازجویی تحویل مراجع قضایی خواهد شد که تا از طریق بتوان به نشانی برای شناسایی همدستان این عملیات قاچاق دست‌یافت لذا تلاش برای دستگیری سرنخ‌های اصلی این پرونده ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه قاچاق کالا باعث ضربه زدن به اقتصاد کشور می‌شود لذا برای جلوگیری از این امر ماموران در پاسگاه شهید نوری شاهرود محموله‌ها را زیر نظر دارند که در راستای این پایش طی عملیات بازرسی این محموله قاچاق از یک دستگاه خودرو کامیون کشف و ضبط شد.

انتهای پیام / ق

جزئیات کشف یک هزار لیتر روغن قاچاق هیدرولیک هواپیما در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.