همکاری دوباره مهران مدیری با برادران قاسم خانی

مهران مدیری برای ساخت سریال جدید خود به سراغ همکاران قدیمی رفته است.

خبر جدید از سریال مهران مدیریبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از موفقیت مهران مدیری در ساخت برنامه دورهمی، مصطفی احمدی در گفتگوی که چندی پیش با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان داشت از همکاری دوباره با مهران مدیری برای ساخت یک سریال برای تلویزیون خبر داد. پس از خبرهای منتشر شده، شب گذشته عکسی در فضای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسد مدیری برای ساخت سریال جدید خود با برادران قاسم خانی، امیرمهدی ژوله و سیامک انصاری همکاری خواهد کرد.

گفته می‌شود این سریال شبیه به «شب‌های برره» است یعنی به نوعی قرار است «شب های برره 2» ساخته شود. پیمان قانع نیز که در دورهمی با مصطفی احمدی و مهران مدیری همکاری داشته با انتشاری عکسی این موضوع را تایید می‌کند.

همکاری مدیری با برادران قاسم خانی و امیر مهدی ژوله صحت دارد؟

همچنین مرتضی میرباقری در حاشیه برگزاری نخستین نشست هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی در خصوص روند تولید آن از واگذاری سریال جدید مهران مدیری به سیما فیلم و مذاکرات اولیه برای آغاز پیش تولید خبر داد.

لازم به ذکر است؛ مهران مدیری و پیمان قاسم خانی پیش از این سریال‌های موفقی چون «شب های برره»، «پاورچین» و «مرد هزار چهره» را برای تلویزیون ساخته بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
وای اگه بشه چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۷:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
خداکنه یه دوبرره جدید هم داخلش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
چه بشه اين ٩٠ قسمتي
آخرین اخبار