نمایش ۲ فیلم کوتاه در رشت

فیلم کوتاه «زونا و مانیکور» در رشت اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد حسن پور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت:فیلم کوتاه «زونا» به نویسندگی و کارگردانی طوفان نهان قدرتی و «مانیکور» به نویسندگی و کارگردانی آرمان فیاض، سوم خرداد ماه ساعت ١٧ عصر در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت نمایش داده می‌شود و تماشای این فیلم‌ها برای عموم آزاد است.

وی افزود: در فیلم «زونا» پیام احمدی نیا، مهرداد بخشی، فرهاد رحمان زاده، فهیمه مومنی، رسا کاظمی به عنوان بازیگر، اشکان اشکانی (مدیر فیلمبرداری)، عماد خدابخش (تدوین)، رامین ابوالصدق (صداگذار)، بهنود یخچالی (موسیقی) نقش آفرینی می کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خاطر نشان کرد:فیلم «زونا» داستان مردی است که به دلیل شکایت زنی مبنی بر رابطه منجر به بارداری به دادسرا برده می‌شود، همین بهانه‌ای شده تا پرده از راز بزرگتری از زندگی وی برملا شود.

محمد حسن پور افزود: در فیلم «مانیکور» نیما حسندخت، مظاهر رمضانپور، بهمن صادق حسنی، علی نجفی و حمیده براتی به ایفای نقش پرداخته اند.

وی تصریح کرد: در فیلم «مانیکور» داستان از آنجا شروع می‌شود که هیئت امناء روستایی دور افتاده در ارتفاعات برفی شمال کشور، اجازه دفن دختر جوانی را که شب قبل خودکشی کرده آن هم بدون گواهی فوت را نمی‌دهند، شوهر مرحومه با استشهاد شورا برای گرفتن گواهی فوت راهی شهر و هلال احمر می‌شود، اما برای برگشت مردد است.

 

انتهای پیام/م.ع

فیلم کوتاه «زونا و مانیکور» در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.