۲ کشته و ۲ مصدوم در حوادث رانندگی جاده هراز مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از ۲ حادثه رانندگی در جاده هراز شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودروی کامیون در محدوده چلاو جاده هراز بلافاصله ماموران پلیس راه مستقر در محور به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف شد و پس از برخورد با نیوجرسی کنار جاده با یک دستگاه خودروی کامیون که در حاشیه محور پارک بوده است برخورد کرد.

وی گفت: بر اثر این حادثه راننده خودروی پژو و سرنشین آن به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند که سرنشین این خودرو به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

 رئیس پلیس راه مازندران  از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در این محور در محدوده آبگرم نیز خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان این خودرو در دم جان باخت و راننده خودرومصدوم شده و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ قدمی با هشدار به رانندگان از آنان خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی فرهنگ خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام /ر

تصادف رانندگی در جاده هراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار