ارائه خدمات رایگان بهداشتی درمانی به روستائیان

گروهی از شبکه بهداشت و درمان کامفیروز، به اهالی روستای صعب العبور جیدرزار، خدمات سلامت رایگان ارائه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان منطقه کامفیروز با بیان اینکه گروهی از شبکه بهداشت و درمان کامفیروز، با حضور در جمع اهالی روستای صعب العبور جیدرزار، خدمات سلامت رایگان ارائه کردند، افزود: هدف از این اقدام پیشگیری از بیماری‌ها و ارتقای سطح سلامت مردم است.

وی تصریح کرد: دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی، از سیاست‌های شبکه بهداشت و درمان منطقه کامفیروز در سال گذشته بوده که تلاش کردیم در این روستا نیز خدمات بهداشتی درمانی مورد رضایت مردم ارائه شود.

سعید احمدی با بیان اینکه بیماران در صورت نیاز درمانی، به سطوح بالاتر ارجاع می‌شوند، اضافه کرد: با توجه به صعب العبور بودن این روستا، مردم به پزشک و دندانپزشک دسترسی ندارند، اما خدمات اولیه با حضور بهورزان خانه بهداشت مهجن آباد به مردم این روستا ارائه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان منطقه کامفیروز این اعزام را نخستین برنامه سال جاری دانست و گفت: با توجه به دستاورد‌های مثبت طرح تحول سلامت و دسترسی ارزان و باکیفیت مردم به خدمات، اعزام تیم پزشکی بهداشتی به صورت فصلی، در دستور کار این شبکه بهداشت قرار دارد.

این تیم سلامت، خدماتی شامل معاینه پزشک، اندازه گیری فشارخون، مراقبت مادران و توزیع دارو و اقلام بهداشتی به صورت رایگان، به ساکنان روستا ارائه کردند.

انتهای پیام/ن

ارائه خدمات رایگان بهداشتی درمانی به روستائیان جیدرزار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار