مدیر ستاد دیه  آذربایجان شرقی؛

۵۴۳ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های آذربایجان شرقی

مدیر ستاد دیه  آذربایجان شرقی، افزود:۵۴۳ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های آذربایجان شرقی منتظر کمک خیران برای آزادی هستند.

نیاز 50 میلیارد تومانی زندانیان جرایم غیر عمد آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ تقی پور مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی، در نشست خبری با بیان این مطلب گفت: برای آزادی این تعداد زندانی ۵۰ میلیارد تومان کمک مالی لازم است.

وی افزود: از این تعداد ۱۲ نفر محکوم به دیه ۴۰۳ نفر محکوم مالی و ۱۱۶ نفر محکوم به پرداخت مهریه و نفقه هستند.

وی گفت:: در جشن گلریزان سال گذشته ۴ میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شده بود و امسال نیز مردم به خصوص خیران استان با حضور در این جشن می‌توانند با کمک مالی خود زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کنند.

وی افزود: در سال ۹۶ با کمک ستاد دیه و خیران استان، ۳۶۸ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده اند که مجموع کل بدهی زندانیان آزاد شده ۳۲ میلیارد تومان بود.

به گفته مدیر ستاد دیه استان ۳۵۵ تن از زندانیان آزاد شده مرد و ۱۳ نفر نیز زن بودند که در این میان ۲۲۸ زندانی از محکومان مالی، ۳۶ زندانی از محکومان تصادفات غیرعمد و حوادث و ۱۰۴ زندانی نیز از محکومان مهریه و نفقه محسوب می‌شدند.

وی خاطرنشان کرد: پانزدهمین همایش جشن گلریزان آذربایجان شرقی ۱۰ خرداد از ساعت ۲۲ تا ۲۴ در تالار معلم تبریز برگزار می‌شود.

تقی پور شماره حساب‌های اصلی این ستاد را ۱۰۰۱۰۰ بانک تجارت و نیز شماره حساب ۸۸۰۰۸۱ را نزد بانک سپه اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

نیاز ۵۰ میلیارد تومانی زندانیان جرایم غیر عمد آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار