آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال رابرت لواندوفسکی به رئال مادرید است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منچستر به دنبال الکس ساندرو

مسئولان منچستریونایتد در تلاش اند تا الکس ساندرو، مدافع یوونتوس را جذب کرده و به تیم خود بیاورند. خوزه مورینیو در این فصل از مسابقات فوتبال اروپا به دنبال آن است تا یک بازیکن توانا همانند ساندرو را در خط دفاعی خود قرار دهد و بر استحکام تیم خود بیافزاید.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اسلاویشا یوکانویچ سرمربی چلسی می‌شود

مسئولان چلسی به دنبال آن هستند تا یوکانویچ سرمربی فولام را در این از فوتبال اروپا جذب کرده و جایگزین آنتونیو کونته کنند. چلسی  دلیل جذب چنین سرمربی را کمبود بودجه باشگاه  دانست. چلسی نسبت به سال‌ها گذشته بازی‌های کمتری را در مسابقات خارج از لیگ برتر انگلیس تجربه کرده است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

سرگی میلینکویچ ساویچ زیر ذره بین یوونتوس قرار گرفت

به تازگی مسئولان یوونتوس تلاش‌هایی را برای جذب میلینکویچ ساویچ انجام داده است و تلاش می‌کند تا این بازیکن هافبک را جذب کند. یوونتوس برای جذب این بازیکن ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون یورو را در نظر گرفته است تا بتواند این بازیکن را از دست رقیبان خود همانند منچستریونایتد برباید.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آنجلوتی جای ساری را می‌گیرد

شایعات حاکی از آن است که کارلو آنجلوتی، سرمربی سابق بایرن مونیخ به دنبال توافق با ناپولی است و در صورت جذب او موریسیمو ساری از این تیم جدا خوهد شد. ساری در تلاش است تا پس از خروج از این تیم به لیگ برتر انگلیس رفته و جایگزین آنتونیو کونته در این تیم شود. کارلو آنجلوتی یکی از بزرگترین سرمربیان جهان است و توانسته همراه با تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ، چلسی، پاری سن ژرمن و یوونتوس به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

انتهای پیام/

شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ مطرح اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار