ضرورت استاندارد سازی خدمات گردشگری در استان اردبیل

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: خدمات و تاسیسات گردشگری در استان اردبیل استانداردسازی می شود.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: استانداردسازی منجر به ارائه خدمات کیفی شده و ماندگاری مسافران را افزایش می‌دهد که در همین راستا استانداردسازی خدمات و تاسیسات گردشگری در این استان به شکل جدی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت در حوزه گردشگری ارائه خدمات استاندارد و مشتری پسند است، تصریح کرد: علاوه بر این در حوزه صنایع دستی نیز باید بتوان استانداردهای تولید را ترویج کرد تا به سطح مطلوبی از استانداردهای مقبول در بازارهای ملی و جهانی دست یافت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ادامه با تاکید بر ضرورت بازنگری تفاهم نامه همکاری با اداره کل استاندارد استان بیان کرد: می‌توان در قالب تفاهم‌نامه استانداردسازی تولید صنایع دستی، صدور موافقت اصولی طرح‌های سرمایه‌گذاری، آبدرمانی‌ها و خدمات گردشگری را بسط و توسعه داد.

انتهای پیام/ع

استانداردسازی صنایع دستی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.