جای خالی لژیونرها در تیم ملی هندبال

دبیر فدراسیون هندبال درباره حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اردوی اول تیم ملی هندبال برای حضور موفق در بازی های آسیایی بدون حضور لژیونرها به اتمام رسیده است. 

محمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال در گفت و گو با رادیو درباره آخرین وضعیت و شرایط تیم ملی اظهار کرد: اردوی اول تیم ملی بزرگسالان تمام شده است. اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم . بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می کنند، در این اردو حضور داشتند.

رجبی ادامه داد: با توجه به این که بازی های آسیایی در تقویم جهانی نیست، حضور بازیکنان لژیونر در تیم به مشکل خورده است. زیرا باشگاه های این بازیکنان یا مسابقه دارند و یا در حال آماده سازی برای مسابقات اروپایی هستند.

او درباره راهکار فدراسیون برای حضور لژیونرها در تیم ملی تصریح کرد: رایزنی های خوب انجام داده ایم. برای باشگاه ها نامه نوشتیم و با مربیان آن ها صحبت کردیم. در دوره قبلی بازی های آسیایی باشگاه هایی که بازیکنان ایرانی در اختیار داشتند، همکاری لازم را داشتند. امیدواریم این دوره هم ما را همراهی کنند.

دبیر فدراسیون هندبال تصریح کرد: مطمئنا لژیونرها در اردوها حضور خواهند داشت. مشکل ما فقط زمان برگزاری مسابقه است. مسابقات تیم یکی از بازیکنان قبل از بازی های آسیایی شروع می شود. در حال رایزنی هستیم که نظر مربی را جلب کنیم و این هندبالیست را در اختیار داشته باشیم.

رجبی درباره این که آیا هندبال ایران مانند دوره گذشته میان سه تیم برتر آسیا قرار می گیرد یا خیر بیان کرد: ما همه تلاشمان را می کنیم که بهترین نتایج را بگیریم. باید بازیکنان را جمع و خوب تمرین کنیم. دوره گذشته در جام ملت های آسیا تیم خیلی دیر جمع شد و این ضربه بزرگی به ما زد. امیدوارم در فرصت ۲ ماه و اندی که تا بازی های آسیایی باقی مانده است، بتوانیم اردوهای خوبی را پشت سر بگذاریم و بازیکنان را با یکدیگر هماهنگ تر از قبل کنیم. در این صورت قاعدتاً می توانیم نتیجه بهتری در بازی های آسیایی بگیریم.

انتهای پیام/

 

اظهارات رجبی درباره وضعیت هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار