بیانیه مدیر بهزیستی بیرجند به مناسبت سوم خرداد

حسن شرفی مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند بمناسبت سوم خرداد بیانیه ای صادر کرد .

متن بیانیه بدین شرح است :
فتح خرمشهر حادثه‌ای بزرگ و فراموش نشدنی در تاريخ انقلاب و ميهن اسلامی به‌ شمار می رود.

مقام معظم رهبری عملیات پیروزمند بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ پیدایش وضعیت نوینی در صحنه سیاسی نظامی جنگ تحمیلی هشت ساله و تحولات آینده خاورمیانه رقم زد.


حماسه سوم خرداد پرافتخارترین مقطع دوران ﻫﺸﺖ ﺳﺎل دﻓﺎع ﻣﻘﺪس اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ اﯾﺜﺎرﮔﺮی ﻣﺮدم اﯾﺮان و ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ در ﺳﺎﯾﻪ وحدت ملی، اﯾﻤﺎن و ﺗﺒﻌﯿﺖ از وﻻﯾﺖ ﻓﻘﯿﻪ ﺷﮑﺴﺖ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﺑﻪ دﺷﻤﻦ ﺑﻌﺜﯽ وارد ﮐﺮد.


سوم خرداد در واقع سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد ، وفاداری به امام راحل و ولایت مداری مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند تا خورشید اقتدار و امنیت به پهنای ایران اسلامی بتابد و دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مأیوس بماند.


آری، حماسه سوم خرداد را می توان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادها و دستاوردها در میان روزهای دفاع مقدس برشمرد و اگر بخواهیم از آثار دفاع مقدس محافظت و به نسل‌های آینده منتقل کنیم بایستی حماسه آزاد سازی خرمشهر را به نحو شایسته‌ای برای نسل جوان تبیین کنیم.


اینک همان فرزندان انقلاب اسلامی و نسل های بعد از آن، با تأسی به روح ایمان، خودباوری و اتکاء به خداوند قادر متعال که نشأت گرفته از همان دوران است ، می‌کوشند تا با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و حفظ وحدت حول محور ولایت ، در عرصه‌های مختلف پیش روی خود، به ویژه عرصه‌های فرهنگ عمومی و اقتصاد ملی و علم و فناوری ، قله‌های رفیع عزت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنند.


آری به راستی می توان با پاسداشت ارزش های آن ، ریشه های یأس و نا امیدی را در میهن اسلامی خشکاند و اراده جمعی را برای تحقق اهداف عالیه انقلاب به حرکت در آورد و روحی دوباره در کالبد معنوی جامعه اسلامی دمید .

اینجانب سالروز آزادسازی خرمشهر عزيز را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله لعالي) و دولت و ملت شريف ايران و بخصوص همشهریان عزیز بیرجندی تبريك و تهنيت گفته،ياد و خاطره شهدای گرانقدر اين عمليات بزرگ را گرامی می دارد.

انتهای پیام/ک

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.