رئیس کل دادگستری استان یزد از آزادی ۱۶۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در یزد خبرداد.

حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به آزادی ۱۶۷ نفراز زندانیان جرائم غیرعمد در یزد گفت: با کمک خیرین و ارائه تسهیلات بانکی تخصیصی دولت در بودجه سنواتی از ابتدای سال۹۶ تا امروز ۱۶۷نفر از مددجویان زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان یزد آزاد شده و به آغوش خانوده خویش بازگشتند.

حبیبی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین در جهت کمک به ستاد دیه و کمک به تحقق اهداف خیر خواهانه این ستاد، افزود: در استان یزد در سنوات اخیر فرهنگ کمک به زندانیان نیز جا افتاده است و آزادی ۱۵۶نفر در سال۹۶ با پرداخت کمک‌های مالی و ارائه تسهیلات در حدود ۱۰۰میلیارد ریال خود گواه این مدعاست.

وی خاطرنشان کرد: جمع بدهکاری مالی افراد آزاد شده در سال۹۶ مبلغی در حدود ۲۰۰میلیارد یال بود که با تلاش‌های صورت گرفته نزدیک به نیمی از این مبلغ با اخذ رضایت شکات، بخشیده شد و مابقی در قالب کمک‌های خیرین و تسهیلات پرداخت گردید.

حبیبی تصریح کرد: بدون تردید هر قدم، هر قلم و هر تلاشی که در مسیر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد صورت می‌گیرد مأجور درگاه الهی است و مستحق عنایت پرودگار و دریافت پاداش وعده داده نبی مکرم اسلام (ص) در خصوص ادخال قلوب مؤمنین است.

انتهای پیام/ ا

برگزاری جشن گلریزان در یزد

برچسب ها: دادگستری ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.