جلالی:سازمان لیگ باید درباره قرارداد یکساله بازیکنان پاسخگو باشد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید از سازمان لیگ پرسید چرا بیشتر بازیکنان قرارداد یکساله با باشگاه‌های خود دارند.

جلالی:سازمان لیگ باید درباره قرارداد یکساله بازیکنان پاسخگو باشد/شیری قصد داشت در فضای بزرگتری فوتبالش را ادامه دهدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد شرایط باشگاه پیکان برای فصل آینده اظهار داشت: پس از پایان لیگ هفدهم، باشگاه پیکان کار خودش را برای فصل آینده شروع کرده، هر چند که مشکلاتی وجود دارد و متاسفانه زیرساخت‌های باشگاه مربوط به گذشته و قدیمی است. از طرف دیگر با بودجه خیلی کم باید بازیکنان تاثیر گذارمان را برای فصل بعد حفظ کنیم. در هر صورت باشگاه تمام تلاش خود برای حل مشکلات می‌کند و امیدوارم مشکلات‌مان هر چه سریعتر رفع شود.

او در مورد فصل نقل و انتقالات و این موضوع که برخی از سرمربیان معتقدند قیمت بازیکنان بالا است، شما چه نظری دارید، گفت: باشگاه‌ها و مربیان عوامل بالارفتن قیمت بازیکنان در فصل نقل و انتقالات هستند و بعد از آن قوانین مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کند. به طور مثال تیم ما (پیکان) ۹۸ درصد بازیکنانش قراردادشان یکساله داردند و این موضوع برای ما مشکل ساز شده است. قرارداد‌های کوتاه‌مدت جلوی پیشرفت بازیکنان را می‌گیرد و این باعث می‌شود که باشگاه‌ها نتوانند برنامه ریزی مناسبی برای آینده خود کنند. البته باید از سازمان لیگ جویا شوید که چرا اکثر بازیکنان قرارداد یکساله با باشگاه‌های خود دارند.

سرمربی تیم پیکان درباره لیست خروجی و ورودی این تیم بیان کرد: ما لیست ورودی و خروجی را به باشگاه دادیم تا براساس نیاز‌های باشگاه اقدام به جذب بازیکن کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه شما فصل پیش هم در نشست هم‌اندیشی سرمربیان لیگ برتری حضور داشتید و در مورد نقاط ضعف و قوت چه راهکار‌هایی ارائه دادید، توضیح داد: من قبل از پایان فصل گذشته به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نامه‌ای ارسال کردم و پیشنهاداتم را به او ارائه دادم، اکنون هم قصد دارم روی آن‌ها متمرکز شوم تا بتوانیم به پیشرفت فوتبال در کشورمان کمک کنیم.

او درباره حضور مهدی شیری در پرسپولیس گفت: شیری طی صحبت‌هایی که با من داشت، اعلام کرد که قصد دارد در یک فضا و تیم بزرگتری به فوتبالش ادامه دهد و ما هم با این موضوع موافقت کردیم. چنانچه شیری نتواند از ابتدای فصل در پرسپولیس به میدان برود، یک نیم فصل در پیکان می‌ماند تا بعد از رفع مشکل نقل و انتقالاتی پرسپولیس دوباره به جمع سرخ پوشان باز گردد.

انتهای پیام/

اظهارات جلالی درباره نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار