درویش: استقلال برای جذب صیادمنش باید رضایت سایپا را جلب کند

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تا زمانیکه رضایت ما جلب نشود، اجازه حضور صیادمنش در استقلال را نمی‌دهیم.

درویش: استقلال برای جذب صیادمنش باید رضایت سایپا را جلب کندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه استقلال در روز‌های اخیر برای جذب اللهیار صیادمنش، ستاره تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی ۲۰۱۷ هندوستان و بازیکن فعلی تیم ملی امید وارد عمل شده، اما با توجه به اینکه اللهیار تاکنون قراردادش را با باشگاه سایپا فسخ نکرده است برای حضور در جمع آبی پوشان پایتخت باید رضایت سایپا را جلب کند.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در گفتگو با خبرنگار ما درباره مذاکرات باشگاه استقلال با اللهیار صیادمنش بیان کرد: این بازیکن با ما قرارداد دارد و باشگاه استقلال باید برای جذب صیادمنش ابتدا باید با ما مذاکره کند. بدون شک تا زمانی که پول رضایت نامه و حق رشد اللهیار را دریافت نکنیم نه تنها استقلال بلکه مجوز حضورش در تیم دیگری را صادر نمی‌کنیم.

او ادامه داد: البته اینکه صیادمنش فصل آینده بتواند برای سایپا بازی کند هم بستگی به نظر علی دایی و مربی‌های پایه ما دارد. تا زمانی که رضایت باشگاه سایپا برآورده نشود اجازه نمی‌دهیم این بازیکن به تیم دیگری برود.

درویش در پایان اعلام کرد: امیدوارم استقلال و پرسپولیس که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند بتوانند از این مرحله سربلند بیرون بیایند و به مرحله بعدی صعود کنند.

انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره حضور صیادمنش درباره حضور در سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار