شرایط فعلی استان کرمانشاه به دلایل مختلف وضعیت مناسبی نیست

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت:شرایط فعلی استان به دلایل مختلف وضعیت مناسبی نیست اما عزمی در استان ایجاد شده و این موضوع به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ کیوان کاشفی نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت:طرح‌هایی که برای سرمایه‌گذاری تعریف می شود باید منطقی و در عین حال سودآور باشد.

وی گفت: استان کرمانشاه به دلایل مختلف استان بین‌المللی نیست و رویدادهای بین‌المللی کمتر در استان رخ می‌هد اما رفت‌وآمدهای خارجی سبب شکوفایی استان و ارتقای سطح مدیران می‌شود.

کاشفی افزود: استان کرمانشاه یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور است و در حوزه‌های مختلف دارای قابلیت‌های فراوان است که به دلایل مختلف هنوز نتوانستیم از آن‌ها بهره کامل را ببریم.

وی افزود: استان کرمانشاه در حوزه گردشگری یکی از قابلیت‌های بزرگ کشور است که باید با برنامه‌های متعدد به حلقه اول گردشگری کشور الحاق شود و حوزه کشاورزی مهمترین حوزه‌ای است که می‌تواند فنر جهش اقتصاد و توسعه استان باشد.

کاشفی گفت:استان دارای معادن بسیار مناسبی است که نیازمند توسعه هستند و از دیرباز تجاری بوده و همسایگی با کشور عراق و سطح تبادلات اقتصادی این استان را جز چند استان برتر از نظر تبادلات تجاری قرار داده است.

وی ادامه داد: در بخش سرمایه‌گذاری دو حوزه داخلی و خارجی مورد توجه هستند که در حوزه داخلی با تیم اقتصادی استان تمام هلدینگ‌های بزرگ کشور شناسایی و ارتباط‌گیری شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کرمانشاه استانی ثروتمند در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار