کلنگ زنی اورژانس بین جاده‌ای کوشک بافق

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد ازکلنگ زنی پنجاه و چهارمین اورژانس پیش بیمارستانی در سطح استان یزد با زیربنای ۳۴۰مترمربع در سه راهی کوشک بافق خبرداد.

دهقان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛زیربنای این اورژانس بین جاده‌ای را۳۴۰مترمربع بیان کردوگفت: برای احداث این پایگاه اورژانس ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که بخشی از آن توسط خیر بافقی و بخشی توسط دانشگاه تامین می‌و طی ۶ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

دهقان افزود:طی دو سال اخیر پایگاه‌های اورژانس شهرستان بافق از ۳به ۶پایگاه افزایش یافته است.

وی پایگاه‌های در حال احداث و تکمیل این شهرستان را پایگاه‌های اورژانس جاده سیریز، مبارکه و کوشک عنوان کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد به ضرورت پوشش اورژانس پیش بیمارستانی در جاده‌ها تاکید کرد و گفت: بافق نخستین شهرستان در استان است که تمام پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی مصوب این شهرستان در برنامه پنج ساله ششم مصوب دولت جمهوری اسلامی کلنگ زنی و عملیات ساخت آن آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد:این پایگاه پنجاه و چهارمین اورژانس پیش بیمارستانی در سطح استان است و قریب به ۳۰پایگاه در کل استان می‌باشد که امیدواریم در سال جاری و اینده ۶۰تا ۷۰درصد این پایگاه‌ها در شهرستان‌های استان به بهره برداری برسد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد تصریح کرد:استان یزد در حوادث ترافیکی جز رتبه‌های برتر کشور می‌باشد و تکمیل، احداث و تجهیز این پایگاه‌ها نقش مهمی در کاهش آسیب پذیری اتفاقات دارد.

گفتنی است؛ پایگاه اورژانس بین جاده‌ای کوشک از سال ۸۵افتتاح و باتوجه به قدمت بالای این ساختمان، پس از ساخت این پایگاه فعالیت‌های در حال انجام در این پایگاه جدید صورت میگیرد.

انتهای پیام/ ا

بهره بردرای از اورژانس جاده‌ای بافق طی ۶ ماه آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار