زنگ مقاومت و پیروزی در یک هزار مدرسه استان سمنان به صدا در می‌آید

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: به مناسبت سوم خرداد زنگ مقاومت و پیروزی در یک هزار مدرسه استان سمنان به صدا در می‌آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت سوم خرداد زنگ مقاومت و پیروزی در یک هزار مدرسه استان سمنان به صدا در می‌آید.

وی افزود: به مناسبت حماسه سوم خرداد معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، ادارات و مدارس استان سمنان آموزش داده می‌شود؛ از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و همایش مودت این نیروها در استان سمنان به‌عنوان دیگر برنامه‌های شاخص سوم خرداد در این استان نام برد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان تصریح کرد: دیدار با ایثارگران رزمندگان و خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، محافل قرآنی و شب‌های شعر و خاطره در رده‌های بسیج، مساجد، دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌های استان سمنان از دیگر برنامه‌های شاخص سوم خرداد در این استان است.

سرهنگ محمدحسن سلامی گفت: بیش از یک هزار برنامه از سوی ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد برای اجرا به مناسبت سوم خرداد اعلام‌شده تا در هفته مقاومت و ایثار اجرایی کنند.

وی اظهار داشت: خرمشهر قهرمان نماد استقامت و پیروزی ملت بزرگ ایران در سال‌های دفاع مقدس بود.

انتهای پیام / ق

اجرای یک هزار برنامه به مناسبت حماسه سوم خرداد در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.